|
|
ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ-2015
З метою вдосконалення науково-методичного рівня підготовки педагогів, для:
- роботи з самоосвіти,
- стимулювання творчої ініціативи,
- пошукової діяльності педпрацівників,
- вивчення та впровадження в практику роботи педагогічного досвіду
13 січня 2015 року проведено педагогічні читання за індивідуальними темами.
|
ПРОГРАМА ПЕДАГОГІЧНИХ ЧИТАНЬ
короткий зміст виступів педагогічних працівників
|
1. "Самоосвіта педагога як провідна форма вдосконалення професійної компетентності"
викладач Дмитришин Олександра Богданівна
Праця педагога визначається: високою мобільністю, надзвичайною складністю, глибокими та різнобічними професійними знаннями, уміннями, навичками, що становлять основу професійної компетентності.
Самовдосконалення базується на вимогах суспільства. Структура процесу самовдосконалення:
- самоусвідомлення та прийняття рішення;
- планування та розрока програми самовдосконалення;
- практична діяльність з реалізації поставлених завдань, пов'язаних з роботою над собою;
- самоконтроль та самокорекція цієї діяльності.
Бути хорошим професіоналом значить бути в постійному пошуку, зростанні, розвитку.
|
|
2. "Акмеологічна компетентність педагога (вихователя)"
вихователь Гутий Іван Іванович
Професіоналізм педагога повинен відповідати критеріям акмеологічної компетентності.
Вчені визначили рівні та етапи професійної діяльності і зрілості особстості педагога. Стан зрілості не виявляється у людини несподівано і одразу, а обумовлюється всім попереднім життям.
Володіння педагогічною майстерністю можливе кожному педагогу за умови цілеспрясованої роботи над собою.
Пам'ятаймо слова Д.Рона "Формальна освіта допоможе вам вижити, а самоосвіта приведе вас до успіху".
|
|
3. "Методика використання виховних функцій фізики як навчального предмета"
викладач Салабай Любов Василівна
Методика використання виховних функцій фізики, як навчального предмету, включає в себе чотири головні аспекти:
- виховання громадянина України;
- екологічна освіта;
- політехнічне виховання;
- естетичне виховання.
Велике значення має не лише практична спрямованість фізичної освіти, а й світоглядний потенціал, вплив на інтелектуальний, духовний і політехнічний розвиток учня, на розвиток його активної життєвої позиції, поєднання з національною історією і традиціями, що впливає на виховання учнів.
|
|
4. "Роль фізичного виховання у професійній підготовці учнів" керівник фізичного виховання Столярова Танзіля Фаязівна
Фізична культура є частиною загальної культури людини. Фізичне тренування сприяє збереженню здоров'я, підвищує стійкість організму до несприятливих факторів навколишнього середовища, збільшує резервні сили організму. Все це забезпечує високу активність людини, її творче професійне життя.
Принципи органічного зв'язку фізичного виховання з практичною діяльністю у нашому навчальному закладі втілюється у професійно-прикладній фізичній підготовці. Основою якої є процес навчання, що збагачує індивідуальний фонд професійно-корисних рухових умінь та навичок, виховання фізичних здібностей, від яких залежить професійна дієздатність.
|
|
|